středa 4. května 2016

Hapyny šou Na novou sekačku


     Poštovní půjčka, jooo to se ví, lehce se získáááá... snadno splácí..... tak to je u nás hitem posledních dní. Naše holčička číhá na reklamu v televizi.
     „Mamiášku, nech to tady, tady to určitě bude!“....na pěknou pohovkuuu.... na to ti půjčímeeeee.... dítě vyskakuje a začíná tančit jak zběsilé .... na novou sekačku …. na to ti půjčíííímééé. Dítě je úplně v tranzu. Škoda, že je ta reklama tak krátká. Takže přichází na řadu ženské zbraně, které umějí už i malé holčičky velmi dobře využívat.
     „Taťko, stáhneš mi na novou sekačku?“
     „Cože, jakou sekačku?“
     „No, na novou sekačku! Ty to neznáš?“ pohoršeně.
    „To teda neznám. A co to jako je?“ Můj muž sleduje televizi většinou se sluchátky na uších, protože nesnáší afektované rozhovory přiblblých seriálů.
     „No na novou sekačku!“ pro ukázku holčička zatančí a zazpívá. Manžel se stále nechytá a tak si vyslouží prepubertální pohled, jako že je úplně mimo.
     „Ty víš co to je?“ obrací se na mě. Samozřejmě, že vím. Ale vyhledávat a ještě stahovat reklamu mi přijde úplně na hlavu. A taky mi je jasné, že pak už se nové sekačky a kuchyně nezbavíme minimálně na několik týdnů.
     „To jsem v životě neslyšela,“ pravím proto, čímž si vysloužím vražedný pohled od dcery, která ví, že já vím.

     Ale jako na potvoru. Kampaň Poštovní spořitelny jede naplno a proto netrvá dlouho a poštovní hit zní obývákem. Dítě opět tančí jako o život. Teď už se manžel nemůže na nic vymlouvat a musí začít hledat. Jsme asi první lidé na světě, co si dobrovolně stahují reklamu. Dcera je v sedmém nebi. Několikrát zatančí a pak se nenápadně odebere do pokojíčku. Ještě netušíme, co se na nás chystá.

     Za čtvrt hodinky obdržíme pozvánku na Hapyny šou jménem Na novou sekačku. Když dcera vidí, že žádným velkým nadšením neoplýváme, vytvoří ještě dodatek … odměna 3 nálepky. 5 Kč. No, tak to už nelze odmítnout.
     „Ještě předtím si ale musíš udělat úkoly!“ dcera to označí za vydírání, ale když okamžitě donese aktovku, vidím, že je zle a že není úniku.

     Hapyny šou je velkolepá. Máme nachystány židle a celá šou se nese v duchu soutěže. Všechny otázky se týkají možnosti získání úvěru. Nestačím zírat. Přece jen dceři je osm. Ale vidím, že manželovy podnikatelské geny se nezapřou.

     Postupně musíme odpovídat. Co si můžeme na úvěr pořídit? Samozřejmě: sekačku, kuchyni, pohovku. Jak se získá? Samozřejmě snadno! Jak se splácí? Samozřejmě lehce! Za každou odpověď dostáváme body. Kdyby si někdo nebyl jist, jako vsuvka proběhne celá píseň v taneční úpravě. Společného zpěvu se s manželem odmítneme zúčastnit a dožadujeme se přestávky na toaletu. Na rozdíl od prodejních akcí pro seniory je nám vyhověno, ale s doporučením, ať si prozatím procvičujeme odpovědi.

     Po přestávce proběhne vyhodnocení. Mamiášek samozřejmě vyhrává a bratr David je označen za blba, protože jeho odpovědi byly nevyhovující. Vzhledem k jeho nízkému věku šesti let je mu to prominuto a velkoryse uznán nárok na odměnu. Pak si každý může vybrat z pytlíku dárky. Nejdřív ale hlavní organizátorka, která si náhodně vylosuje ty nejlepší věci. Manžel se pochechtává, že mu to připomíná losování státních zakázek.

     Takže akce je úspěšně zakončena. Jsme propuštěni a šťastni, že jsme si nemuseli vzít úvěr. Na cestu nás provází Na novou sekačku.... Musím se smát a myslím, že o dceřinu kariéru se rozhodně bát nemusíme. Tvůrce této chytlavé reklamy srdečně zdravíme a vzkazujeme: Pro cílovou skupinu 8+ super!


8 komentářů:

  1. Skvělý článek, opravdu mě rozesmál. Dcerka se zjevně v životě neztratí :) Trošku mi připomíná jednu mou neteř :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dcerka se neztratí, jen rodiče možná skončí někde v ústavu :) Na výchovu je to náročné :) Moc děkuji za komentář a jsem ráda, že jste se pobavila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Juj, takhle jsem se dlouho nepobavila :D Pamatuju si, že jsem jako dítko taky ujížděla na reklamách a neteře a synovci taky měli "tu svou". to se asi nevyhne nikomu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo :) naposledy se u nás takhle ujíždělo na plyšácích z Billy a teď tohle :) Děkuji za komentář a těší mě, že jsem pobavila :)

      Vymazat
  4. Celkom príjemne som sa pobavila. Keď som bola malá, milovala som reklamy na Nokiu - mali vtedy slogan Conecting people (aspoň myslím, že to tak bolo) a ja som stále hovorila niečo ako "Kinetin pípl" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, děti reklamy milují :) Také máme několik, u kterých zpívají něco úplně jiného, než tam patří :) Děkuji za komentář :)

      Vymazat